Fika hos Becca

Idag var jag och Meja bjudna hem till Becca för fika. Dit kom även Susanne med Vendela och Magdalena med Max. Det vart en massa prat, fika och barnlek.Jag hade det som vanligt bra genom att bli servad med diverse saker.Meja fick en present av Vendela och Susanne. En ursöt pyjamas och ett jätte fint kort som Susanne gjort själv.Tack så jätte mycket, va goa ni är.Hade tänkt köpa en pyjamas på måndag när jag ska till farsta men nu slipper jag. Becca hade en present till Wiggo i form av ett armband. Alla stora barnen fick ett varsitt. Tack!
Tack tjejer för en trevlig eftermiddag.Vi ses nästa helg!!!

 Mejas söta pyjamas och kort.    Wiggos armband.

Kommentarer
Postat av: Rebecca.se

Tack för igår, var jättetrevligt som vanligt! Hoppas Wiggo gillar armbandet!

2008-03-08 @ 19:05:23
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Susanne

Tack så mycket för i fredags - jättekul att ses och mysigt att få hälsa på Meja! Kul att du gillade pyjamasen :)

2008-03-09 @ 20:59:17
URL: http://yssasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0