En tripp till farsta!

Idag tog Meja och jag en tripp till farsta. Becca och barnen skulle egentligen med men dom var lite krassliga så dom stannade hemma.Jag träffade upp mina gamla gymnasiekompisar med respektive barn, Maria och Elvis, Carro och Olivia, Teresa och Nora.Vi gick till det hedliga mammafiket och åt lite lunch.Vi babblade så mycket att tiden bara for iväg. Helt plötsligt var klockan 14 och alla förutom jag och Meja var tvungna att gå.Meja och jag tittade runt i några affärer, handlade näsdroppar och 2 st rengöringsflaskor att ha Super 10 i.Sen tyckte vi att det räckte med shopping så vi åkte hem.
Snart ska vi åka upp till min mamma och mysa lite med Wiggo som jag saknat massor. Vi kommer hem imorgon igen efter att vi gjort Norrtälje stad.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Låter som en perfekt dag =) Måste vara supermys att få träffa Wiggo igen =)

2008-03-11 @ 12:26:56
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0