En lugn helg

Det var länge sedan vi hade en sån här lugn helg vi precis har haft. Ronnie har jobbat hela helgen och då har han börjat 10:30 och slutat 18:15(Trist) Hela familjen är lite små snoriga. Jag, Ronnie och Wiggo har fått en grymt jobbig hosta.Jag och Ronnie har ont i bihålorna men förövrigt mår vi bra. Påskafton var vi hemma hos min bror och åt potatisgratäng och rostbiff. Mums! Idag ska vi hem till Becca på påskmiddag.
Imorgon är Ronnie ledig så då gäller det att ta tag i såna saker man inte riktigt hinner med när man är hemma själv med två barn. Medans Wiggo är på dagis (9-14)  så ska vi hinna med följande:

*Storhandla
*Städa
*Tvätta massor av kläder och sängkläder
*Sortera Mejas lånade och nya kläder
*Rensa min garderob
*Städa ur köksskåpen (om tid finns)

När Wiggo är hämtad från dagis så tänkte jag att vi skulle hitta på nåt riktigt skoj, vem vet, Barnadiset kanske.
Wiggo behöver springa av sig lite. Efter den här helgen har han myror i brallan.


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Tack för idag, var trevligt att ni ville komma!

Ni har fullt upp imorrn ser jag, ska också försöka fortsätta organisera upp lite här hemma. Man får passa på när man har lust...

Kram

2008-03-24 @ 22:22:13
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0