Bvc

Idag var det dax för ett bvc besök med Meja. Bvc-tanten tittade och kände på Meja och kom fram till att Meja verkar vara en väldigt nöjd och belåten liten tjej. Vågen visade 5020gr. Helt otroligt. Sista vi var på en ordentlig koll var den 20/2 och då vägde Meja 3980gr. Hon har alltså gått upp 1040gr på en månad och då bara ätit sig mätt på bröstmjölk. Jag är chockad....Vad har jag i mina bröst? Dunderhonung eller?
Hon har iofs varit väldigt snuttig den senaste tiden så det har väl bidragit lite. Hon vill eller förstår inte riktigt det här med napp. Jag har testat flera olika modeller men inga som funkar men då kom Magdis med ett tips om att testa en större napp, inte mini. Så idag lånade jag en napp av Wiggo och hon sög helt rätt på den i ca fem minuter...Tänk om detta ger med sig, det skulle kännas så bra.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag tror du har vispgrädde i bomberna ;-)
Hoppas det fortsätter att funka med nappen!! Glöm inte hånglet du lovat mig i så fall ;-)

2008-03-21 @ 21:46:08
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Rebeccas.se

Vad skönt det måste kännas att det funkar med amningen, för det gör det ju uppenbarligen med den viktuppgången! :-)

2008-03-21 @ 22:38:06
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0