Helgen som varit

I fredags hämtade jag och barnen upp Ronnie på hans jobb vid 15. Vi begav oss ut till Resarö där vi mötte upp Anders(Ronnies svåger) och kusin Robin. Vi lastade på packning och oss själva i deras båt och åkte ut till deras landställe som ligger på en ö i skärgårn. Jag har lite svårt för det här med båtar men det gick bara bra. Anders är en stjärna på att köra båt. Väl ute på ön så installerade vi oss. Sen var det bara semester. Det enda vi gjorde var att kolla barnen så dom inte gjorde nåt hys, resten skötte Jeanette och Anders. Wiggo var nog lite fundersam på vart han var nånstans för han somnade inte först kl 2330 i mitt knä. Han vägrade somna i sängen han skulle sova i. Men det var mys att ha honom så nära, det händer tyvärr inte så ofta längre. På lördagen tog de små och stora grabbarna en vända på sjön med båten. Då passade jag på att sola lite när Meja hade somnat på verandan i skuggan. Resten av dagen tog vi det bara lugnt fram tills det var dax att åka hem igen. Då följde hela familjen "Skärgårn" med till bryggan på Resarö. Denna gång var det Jeanettes tur att köra och även hon var en fena på att köra båt.
Tack så hemskt mycket för allt. Vi har verkligen haft det underbart.

Söndagen var en städ och fixar dag. Huset har verkligen förfallit så det behövdes.

 Grabbarna in action.       Wiggo ska ut och åka båt.

 Meja tränar lite.                           Oj va trött jag vart.

 Grabbarna äter flingor.   Underbart vackert

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh så härligt det ser ut! Supersöt Wiggo i flytväst =)

2008-06-11 @ 22:03:54
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Rebecca

Gud vad fint det var där! Härlig bild när Meja sover!



Kram

2008-06-12 @ 22:27:33
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0