Dagmamma-start & dubbla promisar

Idag började Wiggo hos dagmamma Lollo. Ronnie och Wiggo mötte upp Lollo och alla barnen vid en skogsglänta som de brukar vara i. Wiggo lekte en stund med Alicia men sen lekte han mest med en traktor. Eftersom det är första veckan så har vi bestämt att Wiggo är med fram till lunch sen bryter vi upp. Imorgon och på torsdag kommer jag och Meja vara med. Tror Wiggo tyckte det var skoj att äntligen få börja hos Lollo som han har pratat så mycket om. 

Under tiden Wiggo och Ronnie var hos Lollo så gick jag, Meja, Becca och Tobias upp till Brandbergen och handlade lite.

Vid 13 kom kusinerna Robin och Emma med faster Jeanette till oss. Vi åkte ner till Tyresta och gick barnvagnsslingan. Idag tog det ca 2 timmar att gå den rundan för både Wiggo och Robin skulle springa runt och busa. Annars brukar den ta ca 45-60min. När vi äntligen nåt vårt mål så fick vi en välbehövlig fika i gröngräset. Efter det skiljdes vi åt.

Senare på eftermiddagen kom faster Madde hit och mös lite med barnen.

Idag kom min stegräknare fram och den slutade på 17201 steg. Nån som vill utmana mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0