Shoppardag med massa rabatter

Klockan 11:00 satt hela familjen i bilen.  Bilen tog oss ut till Värmdö och affären Brisak. Många som säger att det är en affär med mycket bra och roliga saker. Mycket saker hade dom men inget som vi var ute efter. Tittade kanske inte så noga heller. Jag blir alltid så stressad när jag har barnen med mig i en affär, även fast jag inte behöver göra det. I och för sig så stressar jag JÄMT....
Hur som helst, vi åkte därifrån med några få saker i kassen. Bilen tog oss istället till Eko. Där hittade vi utemöbler äntligen. Vi har nämligen byggt ut verandan och den vart 12kvm större. Dom utemöblerna vi har nu ser pyttepytte små ut så vi har varit på jakt efter ett större bord där man får plats med sex stolar. Och tänka sig, på eko stog dom. Ett bord som det var 50% rabatt på, dock demoex men i jättefint skick och sex stolar som det var 30% rabatt på. Sen åkte vi till Ica Maxi och där hade dom 50% rabatt på alla stolsdynor. Vi köpte även en Weber grill som det även var 25% rabatt på. Jag lovar att vi är väldigt nöjda med dagens inköp. Fler såna här dagar skulle ju inte vara fel.


Passar på att gratta Colin på sin 8årsdag idag. Ett stort grattis till dig från oss.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt med en massa shopping, och om det är så mycket rabatt så är det ju bara ännu rolgiare! :)

2008-07-08 @ 22:22:01
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Kul att ni hittade fina saker. Det är ju så himla skoj när man hittar nåt man letar efter och så är det på rea dessutom!

2008-07-08 @ 22:31:03
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0