Pulkapremiär a la 2008

Idag kom Alicia och Rebecca över till oss för en pulkapremiär.Vi har en liten äng precis utanför vår tomt med några  småbackar som vi tyckte var lagom att släppa barnen i. Och jag lovar att barnen tyckte det var roligt..Först åkte dom i varsin pulka sen delade dom och helt plötsligt så åker Rebecca pulka med barnen. Jag vänder mig om i två sekunder och när jag tittar tillbaka så har hon satt sig i en pulka...Tror faktiskt att hon hade roligast.Efter ca 40 minuter blev det rätt kallt så vi begav oss hemåt.

På kvällen var jag Ronnie och Wiggo hemma hos min bror Jimmy och åt på hemmagjord pizza, vilket var jätte gott och till efterrätt blev det vaniljglass vilket inte heller satt fel. Som vanligt när vi är hos min bror så somnar jag i soffan...Fattar inte varför...Mycket märkligt.
Jimmy hade köpt två leksaker till Wiggo. Ett flygplan som pratade och ett lok som man ska ha till briotågbanan.
Loket går på batteri så man kan bara sitta och titta på när det åker runt på rälsen. Tack så mycket!!!

En skön och avslappnad dag.Såna dagar gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha ja jag tror också jag tyckte det var roligast! :-)

Du är precis som Danne, han somnar alltid hos sina föräldrar!

Tack för idag!
Kramar

2008-01-05 @ 21:52:52
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Haha, jag kan se Becca framför mig, svischandes nedför i backen =D=D

2008-01-06 @ 17:54:28
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0