Mvc-besök idag!

Idag var det dax för mitt veckobesök på mvc.Jag går varje vecka pga att jag har högt blodtryck.Samma när jag väntade Wiggo.
Nu har blodtrycket legat väldigt bra ett tag och gjorde även det idag. 
Alla mina värden har varit superbra hela graviditeten så för en månad sedan sa min Bm att jag skulle sluta äta Vitamineral Kvinna ,dom behöver du inte med dina toppenbra värden.
Tills idag, då hade alla värden sjunkit rätt mycket. Inte konstigt att jag har haft ont i huvudet och varit jääätte trött ett tag nu.
Så jag fick order om att åka till Apoteket för att köpa Vitamineral Kvinna och järntabletter. Självklart var Vitamineral slut så jag köpte Vitamax Kvinna ist som skulle vara lika bra.Järntabletter hade Rebecca kvar sen hon var gravid så jag fick dom av henne...Tack gumman.Jätte snällt!!!
Hoppas att det ska göra susen nu så jag slipper vara en zombi sista tiden som är kvar...Vill ju vara en så bra mamma, sambo och vän även fast jag är gravid.
På måndag ska jag och min Bm skriva en sammanfattning.Helt otroligt va tiden har sprungit iväg.Känns som det var igår jag var på inskrivningen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja tiden har verkligen gått fort! Nu är det inte lång tid kvar! Spännande!

Kramisar

2008-01-09 @ 08:49:39
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0