Lunch-dejt och kvälls-dejt

Dagens lunchplaner; Lunch-dejt med  Rebecca i Farsta.
Vaknade imorse på ett icke så trevligt humör. Stackars Ronnie får ta allt skit från mig..Sorry!!!
Vid 11 kom Becca och Tobias och hämtade mig så for vi till Farsta. Vi gick till det traditionella Mamma-fiket.
Becca var så gullig att hon bjöd mig på lunchen.Det vart en god räkmacka och cola.Tack för det gumman!
När vi ätit klart så var det dax för Tobias grötpremiär.Tyckte det var jätte skoj att jag fick vara med om den.. Och gissa om han gillade det..Han mumsade i sig glatt...Goa unge!!
Efter det gick vi till Ica och apoteket sen körde Becca mig hem. En lugn och skön lunch med en av mina käraste vänner och självklart min goa gudson. Tack för idag.Det behövde jag...

Efter att Ronnie och jag hämtade Wiggo på dagis så åkte vi til Ica Maxi och storhandlade.Så nu finns det massa mat i både kyl och frys.Kände att det kanske ska finnas mat i frysen om vi åker in snart så Wiggo och hans mormor har lite mat.

Ikväll fick vi besök av gudmor Linda.Också en av mina käraste vänner.Vi har känt varandra sen vi var barn.
Jag varnade henne om att jag inte är så rolig att umgås med just nu men hon struntade i det och det är jag glad för. Det är alltid mys att träffa Linda.Och Wiggo vart sååå glad av att se henne också.
Vi bjöd på fläskfile, pasta och sås gjord av curry,äpple och dill. Rätt okej faktiskt.Till efterrätt blev det en smarrig kladdkaka och grädde..Mums!!
Linda hade med sig en försenad julklapp till Wiggo som bestod av ett par svarta jeans och en svart-grå randig tröja.Tack för det...Va snäll du är!
Morbror Jimmy kom över en sväng på kvällen också.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Usch det suger verkligen att vakna på dåligt humör, men det låter som att din dag var rätt okej ändå. :)

Kram på dig!

2008-01-16 @ 10:56:00
URL: http://lillafamiljens.blogg.se
Postat av: Magdalena

Låter som om du fick en välbehövd myspysig dag! Sköt om dig, gumman! Kram

2008-01-16 @ 18:59:10
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Linda

Tack för igår, du va inte alls tråkig och maten och fikat va som vanligt smarrigt.

Gud va mysig Wiggo är jag vill bara äta upp honom...

Löv Ya

2008-01-16 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0