Läkarbesök & Playtime

Idag stog ett läkarbesök på Huddinge sjukhus på schemat.
Då Wiggo alltid är ledig på fredagar så var Rebecca jätte gullig och erbjöd sig att vara barnvakt.
Tror Wiggo skulle ha ruttnat efter 2 minuter om han varit med oss, så vi vart jätte glad att hon erbjöd sig.
Tack underbara Becca, du är verkligen en ängel utan vingar.Jag lovar att hjälpa dig tillbaka när du behöver hjälp.
Jag var jätte nervös inför mötet.Men så fort vi träffade läkaren så försvann nervositeten.Hon var så himla snäll, förstående och lyhördMötet gick bra. Vi pratade om hur jag mådde och mitt blodtryck. Efter ca 10 minuter var mötet över och vi gick därifrån med ett besked.
Beskedet lyder:  Att jag blir igångsatt nåndag nästa vecka men jag vill inte säga vilken dag för jag vill hålla det lite hemligt.
Har nog inte riktigt fattat det ännu.Känns lite konstigt att tre blir fyra nästa vecka. Det vart så verkligt på nåt sätt nu. Men gud så spännande!!!
Efter mötet åkte Ronnie och jobbade och jag åkte hem till Becca.Vi åt lunch,babblade och fikade.Barnen lekte och hade superskoj. På kvällen kom Alicia och Becca hem till oss så tittade vi på Let`s Dance. Wiggo och Alicia röjde runt som vanligt.
Nu kommer inte jag att blogga på ett tag för då kan ni kanske räkna ut när vi är på BB.Och det vill vi ju inte.
Så nästa gång jag bloggar har vi kommit hem med en liten tös.
Må så gott..kramar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klart jag hjälper till! Wiggo (och ni med förstås) är alltid välkommen hit! Tack för idag, var så trevligt. Längtar efter lilltjejen!

Kramar

2008-01-25 @ 23:12:02
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Sanna

ÅÅåh va skönt att få ett besked! Och spännande när ni vet när det sätts igång! Vila nu i helgen och jag väntar på nyheter från er nästa vecka... Ha det super! kram

2008-01-26 @ 11:08:07
URL: http://sanna1981.blogg.se
Postat av: Susanne

Åhhh, vad spännande!!!! Håller alla tummar och tår att allt går bra nästa vecka!!!

2008-01-26 @ 13:33:59
URL: http://yssasblogg.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Åh så spännande!! Ska hålla hela familjens tummar för er nästa vecka! Du vet väl att det bara är att säga till ifall jag kan hjälpa till med något... Kram

2008-01-26 @ 15:43:15
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Mikaela

Oooo så spännande!! Håller tummarna och tänker på er!

Kram kram!

2008-01-27 @ 20:38:38
URL: http://lillafamiljens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0