Känt mig dålig!

Igår vaknade jag och var jätte pigg och kände mig hyfsat utvilad.
Efter att vi ätit frukost så var vi inne i Wiggos rum och lekte med honom. Helt plötsligt så var jag hur trött som helst så jag var tvungen att lägga mig i Wiggos säng.Jag orkade inte göra nåt.Orkade inte ens lyfta ett finger.Och där låg jag i ca 2 timmar..Har aldrig varit med om nåt sånt förr.Har säkert med mitt dåliga järnvärde att göra. Resten av dagen kände jag mig trött och allmänt sjuk.Skönt att Ronnie var ledig så jag verkligen kunde ta det lugnt.

Idag har varit en sisådär dag.Körde Ronnie till jobbet sen var Wiggo och jag på Maxi och handlade. Efter att Wiggo och jag sovit lite på dagen så vaknade jag av att jag mådde illa...Tror sen att jag fick lite förvärkar(hade aldrig det med Wiggo). Det kändes som magen krampade och att hon borrade sig neråt....Tittade mig i spegeln och upptäckte att magen faktiskt har sjunkit en aning till. Vem vet, kanske är det på G...

Nu på kvällen har Wiggo bjudit mig på lite fika..Mellan fikorna har han kommit fram till mig och klappat mig på magen.Han börjar mer och mer förstå att det är en liten bebis som ligger där inne..Så mys!!!
Slänger in en bild på Wiggo när han fixar fika till oss.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tror som sagt att lilltjejen kanske har fixerat sig nu.

Hoppas du får vara pigg nu sista tiden och samla krafter. Om vi kan göra nåt får du höra av dig!

Kramar

2008-01-11 @ 23:39:49
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Rebecca

Fin bild på Wiggo förresten :-)

2008-01-11 @ 23:40:05
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅ snart kommer hon.
Hör av dig så fort du mår bättre så kommer jag brummande i Fården och fikar med Wiggo och käkar mat med dig...........

Pöss & Kräm / Linda

2008-01-12 @ 10:52:17
Postat av: Magdalena

Ja, det låter som om det är på G snart, spännande! Skönt att du fick vila lite. Vad söt Wiggo är som fixar fika åt er =D Max är också väldigt bra på att fixa fika ;-)

2008-01-12 @ 11:49:58
URL: http://www.magdis.se
Postat av: ingela

wiggo är ju världens goaste!!

2008-01-14 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0