Dålig bloggare och Mvc

Känner att jag inte varit en jättebra bloggare.Men jag lovar att det ska bli ändring på det efter att allt lagt sig med bebis och allt som hör till.

Idag var det dax för ett Mvc-besök. Gick dit i hopp om att höra att mitt blodtryck var stabilt, att hon fixerat sig och nu är det inte långt kvar.Men icke sa Nicke....Fick istället höra; ditt undertryck är en aning för högt, hon är nästan fixerad och tänk på att det faktiskt kan vara en månad kvar innan hon vill komma ut. BLÄ...Vill inte höra det ju....
Ska tillbaka till Mvc på torsdag för ett blodtryck. Är undertrycket fortfarande lite för högt och min trötthet kvar så ska vi ev diskutera en igångsättning. Är väldigt klyven när det gäller en igångsättning, vill helst att det ska ske naturligt.Är absolut inte emot igångsättningar men känner att MIN kropp ska försöka fixa detta själv.
Men mår jag inte bra så är jag glad att alternativet finns. 
Så nu är det bara att vänta och se...

Med lilltjejen i magen är det bra.Hon är väldigt livlig och håller gärna mig vaken när jag tycker att det är dax att sova.Hon är redan en bestämd liten dam.

Vi är så nyfikna på henne, vill ju ha henne i min famn snart och framförallt se Wiggos reaktion.


Nej nu ska jag slänga mig i soffan och bara jäsa......Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi längtar efter henne också!

Angående igångsättning förstår jag vad du menar, men egentligen, det spelar väl ingen roll HUR hon kommer ut, för ut ska hon.

2008-01-14 @ 21:41:57
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Jenny

Rebecca: Snäll du är....
Det spelar väl ingen roll egentligen men jag är så rädd att det kanske tar längre tid med en igångsättning än att det kommer igång själv.Och jag vet, det kan bli helt tvärtom...Men men... Dom där dumma tankar finns kvar ändå;)

2008-01-14 @ 21:49:36
Postat av: Rebecca

Så ska du inte tänka, det går ju inte att veta. Och om det nu tar lite längre tid är väl det bara bra, så att du verkligen hinner få epidural denna gång.

2008-01-14 @ 21:52:42
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0