Barnvakt & myspys

Idag kom Rebecca och Tobias och hämtade mig så åkte vi till FarstaC. Becca skulle klippa sig så jag passade på att umgås lite med Tobias.
Vi gick runt och tittade lite i affärerna. Jag lovar att folk tittade på oss när vi kom farandes.Jag höggravid med en 4 månaders bebis i vagnen.Folket fick inte riktigt ihop det tror jag. Men men nåt ska väl dom ha att tänka på också.Haha.
Tobias är verkligen en lite solstråle.Han bara lyser av glädje. Så fort man pratar med honom så får man tillbaka världens sötaste leende. En stolt gudmor tackar för lånet av Tobias;)

Efter att jag hämtat Wiggo så for vi till Ica Maxi och träffade upp Alicia, Tobias och Becca. Som vanligt när vi är och handlar på Maxi så tar det lite längre tid än vad det egentligen skulle behöva ta. Vet inte varför det blir så.

Resten av dagen var Wiggo och jag bara hemma och hade en myspys eftermiddag/kväll.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för hjälpen igår, var så skönt att kunna klippa sig i lugn och ro! Ja, visst är Tobias en solstråle, jag hade inte kunnat få bättre barn!

Kramar

2008-01-22 @ 07:37:31
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0