Tjohoo

Nu har jag lite tid över för att blogga.
Imorgon blir Meja två veckor och tiden har gått så fort.Första veckan hemma gick bara bra.Lite ovan med att vakna på natten och amma men Meja är en liten sjusovare så hon vaknar oftast bara en gång per natt.
Wiggo är jätte stolt över sin lillasyster.Kramar, pussar och vill hålla henne i sin famn.
I torsdags så fick Ronnie dessvärre magsjukan och han fick flytta ner i gillestugan för isolering.Där fick han stanna tills igår (söndag).Rätt bra faktiskt för han fick rätt mycket gjort där nere mellan toabesöken.
Min underbara mamma (bor i Norrtälje) kom ner till mig och barnen och hjälpte mig under tiden Ronnie var isolerad. Vet inte hur jag skulle klarat mig utan henne.Visst på nåt sätt skulle det ha gått men ändå.
Tack världens bästa mamma, mormor och svärmor, vi älskar dig!
Jag och barnen har än så länge klarat oss ifrån magsjukan och nu borde det vara lugnt. Så idag ska vi gå upp till Bvc och mätta och väga Meja.Är så nyfiken. Kul att se om amningen funkar som den ska, vilket jag tror.
Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skönt att Ronnie äntligen är frisk! Hoppas det går bra på BVC!

Idag ska jag äntligen få träffa Meja!!! *Längtar*

2008-02-11 @ 10:49:31
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Kerstin

Kul att höra att det går bra för er :) Är ju nyfiken på den lilla sötnosen! Så duktig storebror Wiggo är också! Kram kram!!

2008-02-11 @ 19:29:03
Postat av: Magdalena

Så skönt för er att äntligen få var friska igen! Är oxå lite nyfiken på hur det gick på BVC? Kram

2008-02-12 @ 09:36:20
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0