Utmaning

Jag har blivit utmanad av Magdis.
Nämn fem saker du är stolt över! Utmana dom du vill (och orkar) och länka tillbaks eller nämn åtminstone personen du har fått utmaningen av! Lycka till och var stolt över dig själv och andra.

*Självklart mina barn. Vilka fina och underbara barn jag har fått. Dom är mitt allt.
*Att jag klarade mig ur förlossningsdepressionen. Mina nära och kära hjälpte mig massor, men den största delen 
  var jag tvungen att klara själv och det gjorde jag.
*Min kära sambo. Att han orkar stå ut med mig är ett under.
*Huset jag bor i. Jag är så glad att vi köpte huset när vi gjorde det, med tanke på att priserna var rätt låga då. Och
  jag har alltid velat bo i ett hus.
*Mig själv och mina vänner. Utan mina vänner hade jag inte blivit den jag är idag. Massa kärlek till er.

Jag utmanar:
Mikaela
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0