Som ett frågetecken.

För ett år sedan på tolvslaget så stod jag, Ronnie och Wiggo med familjen Becca på deras trapp och tittade på fyrverkerierna. Tobias tre månader låg och sov gott i sin säng, Meja låg och sov i min mage, Wiggo hade jag i min famn och Danne hade i Alicia i sin. Efter en liten stund så somnade Alicia, helt utmattad efter kvällens aktiviteter.
Det här minns jag som om det var igår. 
Sen har året rullat på i en oerhörd fart. Meja föddes, Wiggo började hos dagmamman, Ronnie började sitt nya jobb, Meja döptes, Wiggo blev tre år, min pappa blev allvarligt sjuk igen, jag var på en roadtrip. Självklart har det hänt massa andra roliga och tråkiga saker men detta är en del av mitt år. Det läskiga är att jag känner att jag inte riktigt har hängt med, tiden har gått lite för fort. Hur kan Meja redan ha blivit 11 månader, hur kan Wiggo redan prata så mycket. Vart har jag varit under tiden barnen har utvecklats och åldrats. Fasiken va snabbt året har gått. Jag hoppas verkligen på ett mer långsammare 2009.
(Bilden är tagen på nyårafton hos Becca 2007/08)

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG MED FAMILJ!

Kommentarer
Postat av: Susanne

God Jul och Gott Nytt År på er också!!! Jag hoppas precis som du på ett långsammare år - fattar inte var tiden tar vägen!

2009-01-01 @ 21:01:37
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0