Tittut

Igår när jag satt vid datorn så hade Meja ett litet träningspass i Ronnie knä. Hon har börjat hoppa upp och ner så fort man ställer henne upp. Så medans jag sitter och datar så sitter Ronnie bakom skärmen med Meja. Helt plötsligt så ser jag en liten Meja hoppar upp och ner bakom skärmen och tittar på mig med världens leende när hon kommer ovanför skärmen. Efter en stund så leker vi tittut. Jag sticker fram mitt ansikte på sidan av datorn och hon likaså. Men när jag inte tittar fram så sträcker hon på sig så mycket hon bara kan för att hitta mig. Det såg så roligt ut.

Hej mamma  Här är jag nu

Vart tog du vägen mamma?

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Haha vad sött!

2008-08-15 @ 09:28:05
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Malin

Tycker om det du skrev! Trevligt att se lite fina grejer och inte bara det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-11-30 @ 09:53:45
URL: http://jade.se/reseguide/new-york

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0