Oönskad gäst

Imorse klockan 06:00 fick jag en oönskad gäst i sängen. Jag vaknade av att det stack till i låret på mig. Och yrvaken som man är så slog jag lite lätt på låret och vände på mig och tänkte somna om. Men då kände jag att nåt kröp på mitt andra ben så jag flyger ur sängen och lyfter på täcket. Och vad hittar jag, jo en äcklig tvestjärt. Hur kul är det ha en sån på besök. Väcker Ronnie i all hast, som inte fattar vad som händer. Eftersom jag hatar småkryp så vart det hans uppgift att döda det lilla krypet. Idag har både jag och Ronnie letat igenom allas sängar men inga fler tvestjärtar har hittats. Phu! Vilken pärs.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

USCH! Skulle ha fått hjärtattack!

2008-08-11 @ 21:33:32
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0