Nu tar vi nya tag

Idag börjar Ronnie på sitt nya jobb. Han börjar inte först kl:13, det kan man kalla mjukstart. Idag ska han få träffa några av sina kollegor, få lite information och kvittera ut bilen som han ska ha i tre veckor. Efter dom tre veckorna väntas en splitter ny Volvo v70.
Det blir en helt ny värld för min familj, nya tider och nya rutiner. Kan inte riktigt förstå att Ronnie kommer vara hemma till middagstid. Så med glädje säger jag; Bye bye Onoff forever!

Idag började Wiggo hos sin dagismamma (som Wiggo säger) igen. Han har pratat och pratat om henne under hela sommaren. Imorse var han så exalterad att han ville åka på en gång när han vaknade. Men när vi kom dit så vart han lite blyg och ville inte riktigt att jag skulle gå. Men när han hörde att dom skulle gå till parken så vart han lite tuffare. Det är väl lite jobbigt så här i början efter sju veckors semester.

Lycka till mina killar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgen.se/?ref=92652 bli medläm där och få gratiS saker :)

2008-08-18 @ 12:19:54
Postat av: Magdalena

Vad spännande med ett helt nytt liv! Ja, det är ju en stor omställning att börja hos dagmamman igen efter en så lång semester.

2008-08-18 @ 20:37:26
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0