Ikea, muffins-fika och simning!

Imorse kom Becca och Tobias och hämtade mig och Meja så for vi till Ikea. Vi strossade runt, tittade på alla roliga saker och shoppade lite. Efter en stund vart Meja och Tobias hungriga så vi satte oss i deras restaurang och intog en god lunch. Barnen hann leka och utforska lekhörnan också. Efter det så gick vi sakta sakta mot kassorna och tyckte att vi hade massor av tid kvar tills det var dax att hämta de stora barnen hos dagmamman men så var inte fallet. Tiden går väldigt fort när man är på Ikea så det var bara att lägga in en högre växel och skynda på lite. 
När vi hade hämtat de stora barnen så frågade Becca om vi ville hänga med hem till dom på en fika med nybakta nyttiga hallonmuffins. Hmm det kan man ju inte tacka nej till, så sagt och gjort åkte vi hem till familjen Becca.
Barnen lekte och mammorna fikade. Precis som det ska vara. Vid 17 åkte vi hem och precis när vi parkerat bilen så kom även Ronnie hem. (Underbara arbetstider)
Senare på kvällen hämtade jag upp Becca så åkte vi och simmade. Det är verkligen så himla skönt och avkopplande att simma. Det lär jag fortsätta med ett tag.

Vad är det här för nåt? Ge mig den Tobias

Kolla jag kan!                          Underbara barn

Stora killen                              Tjohoo

Fint tak                           Bus i soffan

Mammas sessa               Underbara människor

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Tack för en härlig dag!

2008-08-28 @ 22:23:19
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Vilken mysig dag ni verkar haft! IKEA är aldrig fel =P

2008-08-29 @ 15:58:21
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0