Första simtagen på flera år,

trodde jag ja. Tanken var att jag och Becca skulle simma idag. Laddad som jag var, åkte jag och hämtade Becca och sen mot Torvalla. När vi kom fram så var receptionen stängd och till min stora fasa så står det : Måndagar stängt för allmänheten. Samtidigt som vi ser skylten säger Becca: Ja men det visst ju jag men hade inte en tanke på det.
Det var bara att bita i det sura äpplet, så får vi ta nya tag imorgon istället. Jag får väl simma dubbla längder för att ta igen det jag missade idag:)

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Ja det var ju dumt. Hade jag tänkt efter lite hade jag ju kommit på det. Är som muséer, har nästan alltid stängt på måndagar.

2008-08-25 @ 21:57:29
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Jenny

Rebecca: Det är sånt som händer, vi fick ju en mysig promis istället;)

2008-08-25 @ 22:01:47
URL: http://daysofjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0