Farsta, stranden och speedway

Efter att jag och Becca hade lämnat de stora barnen hos dagmamman så begav vi oss till farsta. Jag hade bokat en synundersökning kl 09:30 så Becca var snäll och passade Meja åt mig. Efter att jag gjort den så tittade vi runt i några affärer. Jag köpte en cool morgonrock 59:50:- och sex par kalsonger 63:- till Wiggo. När vi kände oss mätt på shoppning så var det dax att mätta magarna. Vi stegade iväg till "mammafiket" och där åt jag en god mozarella/tomatsallad.Tiden sprang iväg och vi hoppade in i bilarna och hämtade de stora barnen hos dagmamman. 
Efter det bar det av hemåt en snabbis för att hämta lite saker sen åkte vi till stranden i Norrby. Vi fikade och lekte. Alicia och Wiggo sprang runt och bara mös. Meja och Tobias lekte med sina leksaker på filten. Efter cirka en timme var vi rätt nöjda och vi åkte hem till respektives hem.
På kvällen hämtade jag och Wiggo upp Becca och Alicia och så åkte vi till Gubbängen. Ikväll var det speedway. (Min mamma jobbar i ett fik där så hon fixar in oss gratis) Inte för att jag tycker det är så skoj men Wiggo gillar det och det var så länge sedan som han och jag gjorde något utan Meja och Ronnie. Barnen tyckte det var kul i typ 20minuter sen började de lek i en backe. Wiggo rullade ner för backen och Alicia sprang efter. Mamma kom med lite fika till oss så vi satte oss i backen och fikade. När klockan närmade sig 20:00 så tyckte vi att det var dax att åka hem och det tyckte barnen också för de sprang glatt iväg till bilen.
Tack för en skön och avslappnad dag Becca och barnen!! 

Ps, Då jag glömde kameran hemma så har jag inga kort att bjuda på, men kika in Beccas blogg. Hon har lagt upp några kort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0