Mersmak

Har i några dagar promenerat fram och tillbaka till Wiggos dagis. Jätte skönt tycker jag men idag fick jag verkligen mersmak av att promenera. Jag, Meja, mamma och mammas hundar gick och hämtade Wiggo på dagis sen gick vi till Ica Maxi och handlade lite saker sen gick vi hemåt. Vi var ute i ca 2½ timme och det var så underbart. Solen sken, fåglarna kvittrade och vinterjackan var kvar hemma. Nu känns det som våren är på gång. Hoppas det så man kan ta fler såna här härliga promenader för det lär bli många såna.

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Ja jag håller med! Kommer man bara igång och vädret är så fint som igår, då får man verkligen mersmak!

2008-04-15 @ 07:57:36
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0